Pages

Tuesday, October 28

GENTING !

Friday, I followed my cousin's family to his school.
Joshua had some performance of some Hercules thing =="
About democracy! Check out the photos in his blog.
Nothing much thou :P

--

Went to find Uncle Lim last weekend.
The trip was overall okay!
Surprisingly, it's been raining before we're going Genting ..
But then, when we reached there, it didn't rain! Weee~
The ride was kinda dizzy ..
Took photos in the car, was too bored.
Camera battery almost went dead =="
Enjoy the photos! :)


The sky was blue that day :)


Big bright sun :)


Random.


The Shell.


Random.


The sky.


I love the clouds :)


Random.


On the way ...


Reaching soon! :D


The oh so famous toilet mirror photo lol :)


Cool huh? :D


"Do not be afraid of going slowly, be afraid only of standing still."


Some walkway with bro!


Yes, NATURE lol :P


The place where we wait for the bus up to Genting.


In the bus! :P


In the cable car ..


The view of Pahang's moutains.


The sky is just so calming.


Friggin cold with the cold wind! Button up your jackets :P


The memories of a child.


My albums, be jealous LOL :P


Continue tomorrow okay?
Gotta continue with my Hong Kong dramas :P


And here's the tags .. :)
Tags by Angeline and Eshin.

1. What's the relationship of you and her/him ?
Friend.

2. Your 5 impressions towards her/him ?
Pretty, rich, smiles a lot , Contagious laugh .. Likes to take photos.

3. The most memorable things she/he have said to you
...

4. The most memorable things she/he had done for you
...

5. If she/he became your lover, you will..
be a lesbian =="

6. If she/he become your enemy, you will....
be her enemy!

7. If she/he become your lover, she/he has to improve on..
...?

8. If she/he become your enemy, the reason is..
ask her lah :P

9. The most desirable thing to do on him/her is ?
why the questions so hard to answer lol

10. The overall impression of him/her is...
a laugh-a-lot friend :D

11. How do you think the people around you feel about you ?
Annoying @@

12. The character of you for yourself is ?
Adventurous (yea rite :P)

13. On contrary, the character you hate of yourself is ?
Thinks about crap =="

14. The most ideal person that you wanna be is ?
Lemme think ...

15. For the people who care about you and likes you, say something about them.
really has patience...

Ten people to tag
human
kritz
joshua
josh
angeline
karmen
eshin
myself
sheep
unknown.

Who is no.2 having a relationship with ?
Hmmmm [hoho]

No.3 is a male or female ?
male

If no.7 and no.10 were together, would it be a good thing ?
I dont know? o.o

How about no.5 and no.8 ?
We're not lesbians =="

What is no.1 studying about?
human stuff

Is no.4 single ?
Think so :P




1) Are you allowed to have a bf/gf?
Dont think so..

2) Describe yourself in one word.
Lazy ..

3) Who would you pick, someone who really loves you, or the one you love?
someone who really loves me and i love him too?


4) Have you ever loved someone BEFORE but never had the courage to tell him/her?
Dont think so ..

5) Does it feel good to love?
Dont know o.o

6) God is giving u just 5 more minutes before going back to heaven, IF you love someone special what will you say to that person?
Anything i wanna tell lah.

7) What will you say to someone who doesn't want to believe you?
Suka hati lu lah :P

8)Was there ever a time that you tried to learn to love someone?
Maybe :O

9) What' your opinion about someone who's jealous?
He's just jealous?

10) What can you say about playboys/playgirls?
Die pls? LOL.


[[ * PART 2 * ]]

1) Best place to cry?
On my pillow :D

2) Who do you love the most?
Myself! and family members for now :P

3) Tell us your dream last night?
I didnt dream for a long time @@

4) Ever hated someone so bad?
Not quite.

5) The biggest & most hurtful lie you heard?
... no gua ..



The last person

- Went to the movies with?
Friends and Family.

-Talked on the cell phone to?
My cousin brother!

- You hugged?
my bolster.

- You yelled at?
My bro :D



In the last week have you

~Kissed someone?
No ...

~Danced crazy?
No ...

~Think of the last time you were angry, why were you angry?
ALL BECAUSE OF MY BROTHER ! HMPH!

~If you could do anything OR wish anything, what would it be?
Go around the world with loads of money $$ !

~If you could have an all expense paid trip, where will you go?
Go to Mars and Venus wtf.

~Would you or have you ever blackmailed someone?
Gazilion times :P

Are you old fashioned?
Kinda :O

What would be harder for you, to tell someone you love them or that you do not love them back?
Tell someone i love them gua =="

What things would be the hardest thing for you to give up on?
I wonder ...

5 Facts About Me:
Lazy
Clever wtf :P
Noisy
Likes to answer back =="
Crazy @@

5 things that scares me:
Some unknown bugs.
NO MORE FOOD D:
I really can't think of anything yet ._.

7 Songs Playing in My Head Lately
Any songs lah
Random songs @@

5 Things I treasure in My Life
My treasures. x5

7 "First Time" in My Life
Rock Climbing
Archery
Corkscrew
Make muffins
lazy to think .. =.=

7 Words/Things I Always Use/Say
zzz
wtf
wtheck
very funny
lol
swt
har?

I Tag:
onion
joshua
whoever

1 comment:

-JoJo- said...

You can be a good photographer. Got use any software to topup ur pics?